طراحی سایت صنعتی
نوشته شده توسط : hiwebex

امروزه با توجه به پیشرفت روز افزون طراحی سایت صنعتی ، یک وبسایت خوب میتواند تاثیر بسزایی در روند فروش و بازاریابی داشته باشد. طراحی سایت صنعتی یکی از موثر ترین راه ها برای دیده شدن خدمات صنعتی و افزایش راندمان کاری است.اکنون اکثر مشتریانی که به دنبال یک نوع از خدمات خاص در صنعت هستند به جای استفاده از روش های سنتی ، ترجیه به جستجو در اینترنت میدهند.

طراحی سایت صنعتی نیازمند به تجربه و رعایت فاکتور های کیفی زیادی در علم طراحی سایت است. این بدان معناست که تنها رعایت یک تم بخصوص، زیربنای قوی، و رعایت المان های سئو در طراحی سایت صنعتی کافی نمیباشد و وجود فاکتورهای بسیار مهم دیگری طراحی یک سایت صنعتی را کمی چالش برانگیز کرده است. طراحی سایت  معرف محصولات و خدمات یک شرکت صنعتی است و مهم تر از آن  معرف کیفیت کار یا خدمات آن شرکت میباشد. بنابراین رعایت اصولی مانند روانشناسی رنگها، ریسپانسیو بودن سایت و راحتی در استفاده بسیار حائز اهمیت است.

به طور مثال درنظر گرفتن گروه سنی مخاطب با توجه به صنعت مورد نظر تاثیر بسزایی در نتیجه کار دارد. به عنوان نمونه، برای طراحی سایت صنعتی در حوزه ی تراشکاری فلزات، باید درنظر داشت که میانگین گروه سنی بازدید کننده ها معمولا از 35 سال به بالا میباشد و با توجه به این موضوع طراحی سایت به گونه ای انجام میشود که بازدیدکننده هرچه سریعتر قادر به یافتن اطلاعات مورد نظر خود باشد. در همین راستا، گرافیک و نمایش محصول یا خدمات باید به سادگی و بسیار جامع و کامل باشد.

نکته ی دیگری که میتوان در به آن اشاره کرد این است که ، در طراحی سایت صنعتی باید به این اصل توجه داشت که نمایش توانمندی ها و امکانات تولیدی یک نهاد صنعتی در تشویق بازدید کننده برای ایجاد اعتماد بسیار کارامد میباشد.

جهت سفارشسفارش طراحی سایت

اخرین اخبار های وبکسhttps://t.me/hiwebex





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: